Thursday, December 1

No title..

Hidup ini kekadang kita dekat atas , kekadang dekat bawah..
walau mcm mana sekali pun kita kena tempuhi semua tu... =)

Hari ini terasa nak luahkan perasaan yang dah lama terpendam dekat dalam hati..

terutama sekali ak nak ucap syukur alhamdullilah sbb telah di berikan petunujuk dr allah s.w.t.
setiap yang pergi tu mesti ad hikmah dia kn.

walaupun sebelum ni ak mempunyai seorang boyfriend yang ak sgt sayang sepenuhnya tapi itu semua cerita lama.. 

aku sedar aku ni siapa, hanya insan biasa yang xberapa nk lawa tp ak bersyukur apa yang aku ad..
Aku bersyukur..
Masa aku dalam kesedihan tu, aku dapat tahu macam-macam benda. Sikit2 ak tahu. Aku rasa bersyukur sgt aku tahu semua tu sbb ak boleh lupakan kesedihan aku tu..

Tapi sekarang aku susah nk terima lelaki. Kalau ada pn aku akan anggap sebagai kawan je. Nak lebih dari tu ak tak tahu la pintu hati ak nie nk terbuka bila. Bak kata kawan aku "AKU masih TRUMA dgn lelaki"..
Mmg la kekadang ada gak suka-suka kt laki tuh. Tp sekadar suka je,pastu lelama nanti mesti hilang perasaan tu mcm tu je.

Aku harap bila aku da jumpa jodoh aku nanti.
Aku harap dia seorang yang boleh bimbing ak ke arah yg diredai ALLAH s.w.t .Aku juga ingin menuju ke arah Kebenaran.. Amin~


APA yg kita buat mesti dapat kat kita balik..
AKu harap EXbf aku tu bahagia dgn girl tu sampai k jinjing pelamin..
amin..

=)